«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 18 бөбекжай  бақшасы» ММКҚ

ГККП « Ясли – сад № 18 отлела образования акимата города Костаная»

 

 «Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолданудағы жеке тәжірибемнен»

(Баяндама)

 

 

 Дайындаған тәрбиеші: Алимханова А.А

 

Қостанай 2021

 

«Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану»

Компьютерлік технологияның дамуымен және компьютерлік техниканың енуімен қатар «технология» ұғымы пайда болды. Кез-келген технология сияқты, педагогикалық – бұл балаларға әсер етудің сапалы өзгеруі болатын процесс. Кез-келген білім беру технологиясы негізгі әдістемелік талаптарға сәйкес келуі керек: тұжырымдамалық, жүйелілік, басқарылатындық, тиімділік және қайта жаңғыртушылық. Тұжырымдамалық әр білім беру технологиясы белгілі бір ғылыми тұжырымдамаға, оның ішінде білім беру мақсаттарына жетудің философиялық, психологиялық, дидактикалық және әлеуметтік-педагогикалық негіздемелеріне негізделуі керек.

Жүйелілік дегеніміз - білім беру технологиясында жүйенің барлық ерекшеліктері болуы керек: процестің логикасы, оның бөліктерінің өзара байланысы.

ЗЕРТТЕУ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Білім беру процесі жаңа танымдық бағдарларды іздеу ретінде жүзеге асырылады.

Тәрбиешілер жаңа құбылыстар мен ұғымдарға зертханалық эксперименттерде,

оларды дербес жоспарлауда, мүмкін болатын нәтижелерді ұсыну арқылы және сонымен қатар, эксперименттер арқылы балалар судың қасиеттерін біледі (мөлдір, сұйық, дәмі жоқ және т.б.). Тәжірибие жасау, көру арқылы  балалар өздеріне қорытынды жасай алады.

 

 

ДЕНСАУЛЫҚТЫ САҚТАУ  ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

Денсаулықты сақтау технологиясының тиімділігі - бұл баланың дамуына, оның денсаулығының қорының көбеюіне және жеке нұсқа ретінде баланың оқу жүктемесіне оңай бейімделуге дайындығына әсері.

 

 

ОЙЫН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Бұл жетекші және ең қолайлы технология. Ойын дегеніміз - балалардың топтағы  әрекеттерін ұйымдастыруға арналған әдістеме немесе берілген бағдарламалық материалды зерделеу логикасында да, мүдделі тарапты ұйымдастыру логикасында да құрылған әдістер жиынтығы.

 

 

ТАНЫМДЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ.

Танымдық іс-әрекет. Тәрбиеші қолданатын ойын және ойын жаттығулары зерттелген материалды қызығушылықпен қабылдауды қамтамасыз етеді және мектеп жасына дейінгі балаларды жаңа білімді игеруге баулиды. Олар балалардың назарын оқу тапсырмасына аударуға көмектеседі, бұл жағдайда ересек адам балаға жүктеген «міндеттеме» ретінде емес, қалаған және жеке мағыналы мақсат ретінде қабылданады. Ойынның артықшылығы - әрдайым әр баланың белсенді әрекеттерін қажет етеді. Ойын түрінде оқыту қызықты, көңіл көтеретін, бірақ көңіл көтермейтін болуы мүмкін және болуы керек.

Ойындар:

  • ойын әдісі бойынша (тақырыбы, сюжеті, рөлі, іскерлігі, сахналандыру)
  • педагогикалық процестің сипаты бойынша (білім беру, оқыту, дамытушылық, өнімді, коммуникативті, диагностикалық және т.б.)

 

 

«ТРИЗ» ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Бұл технология логикалық және әр түрлі ойлауды, шығармашылық қиялын дамытуға, өз көзқарасын дәлелдеуге, әңгіме жүргізуге, балалардың сөйлеу қабілетін дамытып, шығармашылық қабілеттерін дамытуға көмектеседі.

Бұл технология элементтері барлық қызмет түрлерінде қолданыла алады. Тәжірибеден балаларға бұл жұмыс ұнайтыны, олардың белсенді, эмоционалды екендігі және дәлелді әңгіме жүргізу әдісін білетіні анық.

 

 

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТА ОҚЫТУ

Бұл шағын топтарда және жұпта жаттығу. Мектеп жасына дейінгі балаларда осы технологияның элементтері ғана қолданылады. Бұл күнделікті өмір дағдыларын игеруге арналған материалдар, сөйлеу, жазу және оқуды, шығармашылық қабілетерін  дамытуға арналған арнайы оқу құралдары.

Мысалы: математика: фигуралар, суреттер композициясы. Модельдеу: ертегіден үзінділермен жұмыс. Сыртқы әлеммен танысу: көкөністер - жемістер, табиғат объектілері (өз тобының объектілерін жіктеу). Барлық топ бағаланады. Бала бәрін өздігінен анықтауға тырысады және оның дамуын бақылайтын және қажет болған жағдайда жанама түрде бағыт беретін тәрбиешіннің аз ғана көмегін қажет етеді.